Veelgestelde vragen

  • Aanmelden/inloggen
  • E-mail of wachtwoord wijzigen
    • Kan ik mijn account aan iemand anders overdragen?
      Nee, een account is persoonsgebonden en niet overdraagbaar aan anderen. 
      Maar nodig gerust anderen uit om ook gratis een account aan te maken!
    • Hoe verwijder ik mijn account?

      Wil je stoppen met Bart Beloont? Wat jammer! Onthoud dat je altijd welkom bent om terug te komen.
      Let op: je complete account, inclusief je puntensaldo, wordt verwijderd!

      1. Log in
      2. Ga in het menu bij je account naar ‘Instellingen’
      3. Volg de instructies bij ‘Account verwijderen’
      Bedankt dat je meedeed met Bart Beloont!

    • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
      1. Log in 
      2. Ga in het menu bij je account naar ‘Mijn gegevens’

      3. Klik bij e-mailadres op ‘Wijzigen’ en geef een nieuw e-mailadres op
      4. Klik op ‘Opslaan’

    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten, wat nu?
      1. Klik in het scherm ‘Log in’ bij je wachtwoord op ‘Wachtwoord vergeten?’
      2. Vul je e-mailadres in en klik op de knop
      3. Je ontvangt een mailtje met een link
      4. Klik op die link en stel een nieuw wachtwoord in
      5. Voortaan kun je inloggen met dit nieuwe wachtwoord. 
    • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen 
      1. Log in 
      2. Ga in het menu bij je account naar ‘Wachtwoord’

      3. Klik bij wachtwoord op ‘Wijzigen’ en geef een nieuw wachtwoord op

      4. Klik op ‘Opslaan’
  • Bestellen
    • Hoe werkt de bestelling van acties/producten met een voucher?
      Bij bestelling van sommige items, zoals een dagje weg, krijg je een voucher. Dat werkt als volgt. 
      1. Bestel de voucher in de Spaarshop.
      2. Je krijgt de voucher per e-mail toegestuurd.
      3. Lever de voucher in bij de aanbieder voor je recht op korting.
      4. Voldoe eventuele bijbetalingen, dus het bedrag waarover geen korting wordt verleend, ter plekke bij de aanbieder of direct bij het bestellen via iDeal. Voordat je de voucher bestelt, krijg je inzicht in het bedrag dat je moet bijbetalen. 
      5. Je kunt jouw voucher maar éénmaal gebruiken. Of de voucher overdraagbaar of persoonlijk is, hangt af van de voorwaarden van de leverancier. Kijk voor de voorwaarden van de partner op de productpagina van jouw bestelling.

    • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
      Heel vervelend als je bestelling niet is aangekomen! Neem contact op met de aanbieder van het product, die kan je snel verder helpen. De contactgegevens vind je bij de voorwaarden van de aanbieder.
    • Wat zijn de verzendkosten? 
      De verzendkosten zijn per aanbieder verschillend. Als je een bestelling plaatst, zie je wat de aanbieder vraagt voor het verzenden van jouw item. Uiteraard zie je deze kosten nog vóórdat je je bestelling bevestigt.
    • Kan ik mijn bestellingen nog annuleren?
      Heb je eenmaal besteld, dan is het in principe niet mogelijk je bestelling te annuleren. Maar in sommige gevallen zijn hier uitzonderingen op. Kijk daarvoor in de actievoorwaarden van de partners of dit in jouw geval geldt. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor ook in de actievoorwaarden van de aanbieder van jouw product.
    • Kan ik in één keer een aantal bestellingen plaatsen en zo éénmaal bezorgkosten betalen?
      Ja, als je meerdere producten tegelijkertijd van dezelfde aanbieder bestelt, betaal je alleen de hoogste verzendkosten. Maar bestel je producten van meer dan één aanbieder, dan dien je per aanbieder (apart) de verzendkosten te voldoen. 
    • Hoe bestel ik iets in de Spaarshop?
      1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
      2. Klik in de Spaarshop op het item van jouw keuze (je kunt alleen items bestellen waarvoor je voldoende punten hebt gespaard)
      3. Druk op de knop ‘In winkelwagen’. Je komt dan op de bestelpagina. Hier kun je je gegevens invullen of wijzigen. 
      4. De punten worden van het totaalbedrag afgetrokken.
      5. Betaal, indien nodig, nog het openstaande bedrag via internetbankieren (iDeal). Voor een aantal aanbieders werken we met een voucher. Eventuele bijbetalingen op hun acties verlopen niet altijd via iDeal, maar kun je ter plekke bij het inleveren van de voucher voldoen.
      6. Je bestelling wordt thuisbezorgd of ontvang je in je mailbox (in het geval van een voucher).
    • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? 
      Ja. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Binnen enkele dagen (afhankelijk van de levertijd van de leverancier) wordt het product op je bezorgadres afgeleverd. Je bezorgadres kun je bij je bestelling nog wijzigen.
    • Zijn de vouchers persoonsgebonden of kan ik er ook iemand anders blij mee maken?
      Controleer even in de voorwaarden van de aanbieder of de voucher van jouw keuze overdraagbaar is. Is dat zo? Dan kun je het iemand cadeau geven. 
  • Betalen
    • Kan ik met acceptgiro betalen?

      Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDeal.

    • Kan ik in termijnen betalen?
      Nee, helaas niet. Onze partners vragen je het volledige bedrag in één keer via iDeal te betalen.
    • Hoe betaal ik?
      Nadat je bestelling is geplaatst, kun je veilig online betalen met je eigen bankrekening via iDeal. Volg de stappen op je scherm voor de juiste afwikkeling van je betaling. 
      Heb je een voucher? Dan kan het zijn dat je nog een bedrag ter plekke dient te voldoen aan de aanbieder. Kijk bij de productinformatie of dit voor jou geldt. 
    • Er is geld afgeschreven door Ingenico, klopt dat wel?

      Ja, dat klopt. Ingenico incasseert namens Bakker Bart en alle partners je aankopen in de Spaarshop. Daarom zie je die naam op je bankafschrift.

    • Ik heb met iDeal betaald, maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling …

      Vervelend, dit kan gebeuren als je in het bevestigingsscherm niet op ‘Voltooien’ hebt geklikt. Is dit het geval? Probeer dan over minimaal een uur om je bestelling opnieuw te plaatsen of een andere bestelling te plaatsen.
      Zo werkt het correct afronden van je bestelling: in het iDeal-scherm zie je de bevestiging dat de betaling gelukt is. Klik dan op de button ‘Voltooien’ (onder aan het scherm). Je gaat dan terug naar de homepage.
      Let op: je dient het iDeal-scherm dus NIET op een andere wijze te sluiten.

      Hoe komt het dat het verkeerd gaat als ik niet goed afsluit? 

      Als je het iDeal-scherm niet op de juiste wijze afsluit, krijgt het bestelproces geen bericht van iDeal dat de betaling is gelukt. Het bestelproces krijgt dan de status ‘wacht op betaling’ en wordt hiermee beschouwd als ‘geannuleerd’. Als de website na een uur niets meer van de betaling verneemt, checken we of deze betaald is. Is dit het geval, dan wordt de bestelling verder afgehandeld en krijg je alsnog een bevestiging. Is de bestelling niet betaald, dan zal er geen bevestiging worden gestuurd. 

    • Waarom kan ik niet betalen met creditcard of PayPal?

      Om de kosten van bestellingen zo laag mogelijk te kunnen houden voor onze klanten, heeft Bakker Bart gekozen voor het veelgebruikte betalingssysteem van iDeal.

    • Kan ik in plaats van betalen (met geld), het bedrag in punten inleveren?

      Nee, dit is niet mogelijk. Punten zijn geen echt geld, dus kun je deze niet inleveren in plaats van het geldbedrag.

    • Kan ik met creditcard betalen?

      Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDeal.

    • Ik kan niet internetbankieren, kan ik ook op een andere manier bestellen?
      Sorry, het is helaas niet mogelijk om op andere manieren te betalen. Misschien heb je iemand in de buurt die voor jou de betaling kan doen?
    • Wat zijn de verzendkosten?
      De verzendkosten zijn per aanbieder verschillend. Als je een bestelling plaatst, zie je wat de aanbieder vraagt voor het verzenden van jouw item. Uiteraard zie je deze kosten nog vóórdat je je bestelling bevestigt.
    • Hoe kan ik punten inleveren en hoe kan ik bijbetalen?

      In de Spaarshop kun je items in je winkelmandje plaatsen, bestellen en vervolgens afrekenen met iDeal. De punten worden automatisch afgeschreven van je saldo.

  • Kassabonnen invoeren
    • Wat kan ik met mijn kassabon doen? 
      Bewaar je kassabon van Bakker Bart goed, want daar spaar je je punten mee. Elke bestede euro (vanaf € 1,-) is een punt waard. En elk punt is goed voor € 0,50 korting in de Spaarshop! Wat moet je doen? Voer de bart beloont code, het bonnummer en het totaalbedrag van je kassabon binnen 3 maanden na aankoop in op onze website of in onze app. We controleren dan je invoer en als alles goed is, schrijven we de punten bij op je puntensaldo.
    • Waar vind ik het bonnummer?
      Je vindt het bonnummer rechts bovenaan je bon. Het bestaat uit 11 cijfers.
    • Mijn kassabon is ongeldig of al gebruikt. Wat nu?
      Controleer het bonnummer en het totaalbedrag. Klopt het? 
Het kan zijn dat je die bon al hebt ingediend, dan vind je de bon terug in je kassabon-overzicht. Het kan ook zijn dat iemand anders de bon al heeft ingediend. Meld het onze helpdesk, dan kunnen we kijken of de bon inderdaad al eens is geclaimd. Tenslotte dienen bonnen binnen 3 maanden na aankoop ingevoerd worden. Zijn er meer dan 3 maanden verstreken sinds de aankoopdatum die op de kassabon vermeld staat, dan wordt je kassabon als ongeldig aangeduid.
  • Over punten
    • Hoe spaar ik punten?
      Met elke kassabon van Bakker Bart spaar je punten, want met elke bestede euro (vanaf € 1,-) verdien je een punt. En elk punt is goed voor € 0,50 korting in de Spaarshop! Wat moet je doen? Voer het bonnummer en het totaalbedrag van je kassabon in op onze website of in onze app. We controleren dan je invoer en als alles goed is, schrijven we de punten bij op je puntensaldo. Je kassabon kan t/m drie maanden na de aankoopdatum, zoals vermeld op de kassabon, worden ingevoerd.
    • Kan ik mijn punten ook inwisselen voor geld?

      Nee, je kunt de gespaarde punten niet inwisselen voor geld.

    • Kan ik mijn punten ook aan iemand anders geven? 
      Niet als ze al aan je saldo zijn toegevoegd. Je punten zijn namelijk niet overdraagbaar naar het account van een ander. Je kunt natuurlijk wel je ongebruikte kassabonnen aan iemand anders geven, zodat hij of zij ze via zijn of haar eigen account kan invoeren en zo kan omzetten in punten.
    • Wat kan ik met mijn punten doen?
      Met jouw punten kun je heel voordelig producten en diensten bestellen in de Spaarshop van Bart Beloont. Tegen inlevering van je gespaarde punten ontvang je flinke kortingen op de artikelen en dagjes weg in de Spaarshop.
  • Uitleg over je saldo
  • Overig
    • Komen er nog meer artikelen bij? 
      Ja, het hele jaar door verschijnen er nieuwe artikelen en acties in de Spaarshop, dus houd de site goed in de gaten of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
    • Hoe lang duurt het spaarprogramma Bart Beloont?
      Bart Beloont loopt onbeperkt door tot nadere opzegging. Bakker Bart zal in geval van beëindiging dit minstens één week van te voren bekend maken via een e-mail naar alle deelnemers en door middel van een melding op de Actiewebsites.
    • Kan ik ook sparen voor gratis artikelen?

      Momenteel zijn er een aantal "points only" items waarvoor je kunt sparen. Voor sommige items geldt dat de verzendkosten nog wel moeten worden bij betaald. Ook zijn er producten met korting waarvoor je niet hoeft bij te betalen in de shop zoals kortingsvouchers, of waarvoor je maar weinig punten hoeft in te leveren. Kijk maar eens in de Spaarshop!

    • Kan ik ook sparen voor Bakker Bart-producten?
      Voor alles wat in de Spaarshop staat, kun je sparen.
    • Hoe werkt Bart Beloont? 
      1. Koop je iets bij Bakker Bart? Bewaar dan je kassabon.
      2. Voer op de website of app van Bart Beloont het bonnummer en totaalbedrag in van je kassabon.
      3. Elke euro die je hebt besteed (vanaf 1 €) is 1 punt waard. Elk punt is goed voor € 0,50 korting in de Spaarshop.
      4. Meedoen is makkelijk en gratis: meld je éénmalig aan en je kunt meteen gaan sparen en shoppen!
    • Hoe kan ik mijn account opheffen?
      Wil je stoppen met Bart Beloont? Wat jammer! Onthoud dat je altijd welkom bent om terug te komen.

      Let op: je complete account, inclusief je puntensaldo, wordt verwijderd!


      1. Log in 
      2. Ga in het menu bij je account naar ‘Instellingen’

      3. Volg de instructies bij ‘Account verwijderen’


      Bedankt dat je meedeed met Bart Beloont!

  • Klachten / garantie
    • Wat moet ik doen als ik klachten heb over mijn product of dienst?
      Als je een klacht hebt over een product of dienst kun je contact opnemen met de aanbieder ervan.  Op de website van Bart Beloont vind je onder ‘Vragen’ en de optie ‘Contact’ een contactformulier. Kies daar voor ‘Ik heb een vraag over een bestelling of product’ en kies de aanbieder van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd naar de aanbieder van het product.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of of klachten terecht?
      Vertel of vraag het onze klantenservice! Heb je vragen en/of klachten over Bart Beloont, ga dan op de Bart Beloont website via ‘Vragen’ en ‘Contact’ naar het contactformulier en kies ‘Ik heb een algemene vraag over Bart Beloont'. Vul ons contactformulier in en we zullen je zo snel mogelijk antwoorden.
    • Zit er garantie op de producten? 
      Op de meeste producten zit garantie. Als er garantie op jouw product van toepassing is, staat dat vermeld bij de actievoorwaarden van de partner die jouw bestelling verzorgt.
    • Wat moet ik doen als een product defect is?
      Vervelend als je product defect is! Neem snel contact op met de aanbieder van je bestelling. Kies bij ‘Help’ voor ‘Klantenservice’ en kies daar voor ‘Ik heb een vraag over een bestelling of product’. Kies de aanbieder van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de aanbieder van het product.
  • Uitleg over de app van Bart Beloont